lauantai 11. tammikuuta 2014

Tästä se alkaa!

Terve teille!

Mistä tämä blogi kertoo? No se tulee kertomaan aivan ihanasta ja vilkkaasta villakoirasta nimeltä Saga!


Saga-neiti syntyi tähän maailmaan 23.10.2013. Olin joutunut luopumaan vanhoista neideistäni, Nellistä ja Wilmasta, 30.10. ja mietin että miten tulen toimeen ilman koiraa.


 Vanhukset olivat kääpiövillakoiria ja 16 vuoden iässä ne piti viedä vihreille laitumille juoksemaan ilman hihnaa. Pitkään he olivat mukanani ja suurin osa elämästäni minulla oli ollut koiria. Jotenkin tuntui kamalalta olla ilman.

Sitten sain yhteydenoton pohjosesta, ja minulle tarjottiin kääpiö- ja keskikokoisen villakoiran sekoitusta. Hetken mietin että sopiiko elämäntyyliini aktiivinen ja innokas koira, mutta koska sydämessä oli tyhjä aukko, niin oli jotenkin luontevaa ottaa sen täytteeksi pentu. Minulla kävi tuuri vielä sen takia, että sain itselleni varattua narttupennun, koska niiden kanssa olen ollut tekemisissä aikasemmin.


Ja nyt minulla on aivan suloinen ja ihana Saga-neiti osana elämääni. Kertoilen tässä blogissa hänen ja minun elämästäni. Tervetuloa mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti